“DESCOBRINT SOLSONA”, la ciutat com mai l’has vista.

El proper dissabte 5 de setembre, dins els actes de la Festa Major de Solsona, a les 12 del migdia tindrà lloc al Museu Diocesà i Comarcal de Solsona la inauguració de l’exposició: Descobrint Solsona.

El Màster de Restauració de Monuments, de la Universitat Politècnica de Catalunya, durant el període 2013-2015, va escollir la ciutat de Solsona com a cas d’estudi donades les seves característiques urbanes i arquitectòniques i la importància del seu conjunt catedralici. El resultat d’aquest estudi, i la documentació que ha generat, han portat a crear aquesta exposició.

L’exposició romandrà oberta del 5 de setembre fins al 29 de novembre amb els següents horaris: de dimecres a dissabte d’11 a 18:30 h / diumenges i festius d’11 a 14 h. El dia 9 de novembre al museu hi haurà jornada de portes obertes

FullSizeRender