Resolució de l’aprovació de la vacant de direcció tècnica del MDCS

A Solsona, el dia 1 d’octubre de 2020.

Atés que el passat 3 de setembre de 2020 es constituí el tribunal qualificador per iniciar els processos de selecció per a la provisió d’una plaça de direcció tècnica del Museu Diocesà i Comarcal de Solsona (en endavant MDCS).

Que en data de 7 de setembre de 2020 es va publicar l’acta de Constitució del Tribunal qualificador i el llistat de persones admeses, sense que s’aportés cap al·legació al respecte.

Que en data de 21 de setembre de 2020 es va reunir el tribunal qualificador per valorar els projectes presentats per les persones admeses, d’acord amb l’acta adjunta.

Els resultats han estat presentats a la reunió del Patronat del MDCS, el dia 30 de setembre de 2020, acceptant la persona que ha obtingut la puntuació més elevada.Es concedeix a les persones interessades un termini de 10 dies hàbils a comptar de l’endemà de la publicació, per tal que puguin formular les reclamacions oportunes.

Acta 2. Reunió tribunal qualificador per a la valoració dels projectes presentats pels candidats admesos