Demà 13 de juny de 2020 el Museu Diocesà i Comarcal de Solsona torna a obrir les seves portes

Just tres mesos després de tancar, a causa de la crisi sanitària, el Museu retorna amb la voluntat d’esdevenir un espai segur i saludable.

L’obertura s’inclourà dins els actes del Corpus de Solsona i durant tot el cap de setmana hi haurà jornada de portes obertes. Els horaris seran els habituals: de dimecres a dissabte d’11 a 18:30 i els diumenges i festius d’11 a 14 h.

La nova normalitat comporta realitzar l’accés al Museu seguint unes recomanacions que podeu consultar en aquesta mateixa pàgina web i on trobareu, també, el pla de contingència que inclou totes les mesures de seguretat, higiene i accessibilitat. Les més generals i bàsiques són:

• La visita, de moment, es podrà fer de forma individual o bé per unitats familiars o de convivència.
  • Es podrà visitar tot el museu però amb un aforament d’1/3 de la seva capacitat. Igualment amb les visites de grups, guiades i tallers.
  • Caldrà utilitzar la mascareta durant la visita (tant els adults com els infants).
  • Caldrà respectar la distància física de 2 metres.
  • A la vostra disposició trobareu gel hidroalcohòlic per tal de facilitar la neteja de les mans.

Com a novetat podreu visitar l’exposició temporal “El Solsonià. Viure i morir al neolític mitjà”, que havíem d’inaugurar el dia que vam tancar, i properament us anirem informant de totes les activitats. Encarem la reobertura amb molta il·lusió i ganes de retrobar-vos i recordeu: som aquí, compteu amb nosaltres!