1r concurs fotogràfic del Museu D. i C. de Solsona a Instagram

#museusolsona

#DIM2016

Bases del 1r CONCURS FOTOGRÀFIC DEL MUSEU DIOCESÀ I COMARCAL DE SOLSONA A INSTAGRAM

Amb motiu del Dia Internacional dels Museus, que enguany té per tema: Museus i paisatges culturals, els dies  21 i 22 de maig al museu hi haurà jornada de portes obertes. Veniu-nos a visitar i participeu en el nostre primer concurs en aquesta xarxa social.

Només heu de fer una foto, posar-hi les etiquetes #museusolsona i #DIM2016 i penjar-la a Instagram.

BASES DEL CONCURS

1. Per participar al concurs del Museu D. i C. a Instagram cal que hi publiqueu les vostres fotos amb les etiquetes (hashtags) #museusolsona i #DIM2016 els dies 21 i 22 de maig de 2016, dates d’inici i de finalització del concurs, respectivament.
  2. Un requisit per prendre-hi part és que us feu seguidors/es de @museusolsona a Instagram, que correspon al perfil oficial del Museu Diocesà i Comarcal de Solsona.
  3. El concurs està obert a qualsevol persona major de 16 anys.
  4. Cada concursant publicarà tantes fotografies com desitgi a través del seu compte personal, sempre que corresponguin al Museu Diocesà i Comarcal de Solsona, que s’identifiquin amb les etiquetes indicades i que el perfil de l’usuari sigui públic.
  5. Els participants reconeixen que les fotos corresponen al Museu Diocesà i Comarcal de Solsona i que són obres originals sense drets de terceres persones.
  6. Es poden utilitzar qualsevol dels filtres d’Instagram o d’altres aplicacions.
  7. El jurat serà designat pel Museu Diocesà i Comarcal de Solsona. La foto guanyadora s’escollirà d’entre les cinc fotografies que hagin tingut més likes. Es tindrà en compte el valor artístic i identificatiu de les fotografies.
  8. El 27 de maig es farà publica la foto guanyadora a través del perfil de Facebook i Instagram del Museu D. i C. de Solsona. L’autor/a de la foto guanyadora haurà de facilitar la foto original via correu electrònic, una vegada se l’hagi notificat.
  9. Un cop notificat el nom de la persona guanyadora, aquesta haurà de facilitar al museu les seves dades personals i de contacte per tal que li sigui lliurat el premi.
  10. Si després de set dies de la publicació del seu nom, l’instagramer guanyador/a no ha reclamat el seu premi, el jurat decidirà un nou guanyador i l’organització quedarà eximida de cap responsabilitat respecte del primer.
  11. Les persones participants cedeixen els drets d’imatge de les fotografies presentades a concurs al Museu Diocesà i Comarcal de Solsona, per a què puguin ser utilitzades per a promocionar el museu i per a publicar-les a la corresponent web i xarxes socials. Se’n reconeixerà l’autor/a, amb la identificació del seu nom a cada imatge, a no ser que es demani expressament que no hi figuri. En el cas que guanyi un/a menor d’edat, el pare/mare o tutor/a n’autoritzarà els drets per a utilitzar-les i fer-ne difusió.
  12. Els organitzadors del concurs es reserven el dret de desqualificar aquelles fotografies que puguin ser considerades ofensives o inoportunes segons el seu propi criteri.
  13. El premi serà una de les obres que el joier artesà solsoní Vicenç Jané va dissenyar per al museu, així com tres publicacions a escollir pel guanyador.
  14. Participar al concurs suposa l’acceptació total d’aquestes bases i també l’acceptació de la normativa d’ús d’Instagram