Inauguració de l’exposició «Descobrint Solsona»

El dissabte, 5 de setembre, dins els actes de la Festa Major de Solsona, una vuitantena de persones assistiren, al Museu Diocesà i Comarcal de Solsona a la inauguració de l’exposició «Descobrint Solsona!». Aquesta exposició és una creació del Màster de Restauració de Monuments, de la Universitat Politècnica de Catalunya, en col·laboració amb el Museu D. i C. de Solsona.  Durant el període 2013-2015, el Màster, va escollir la ciutat de Solsona com a cas d’estudi donades les seves característiques urbanes i arquitectòniques i la importància del seu conjunt catedralici. El resultat d’aquest estudi, i la documentació que ha generat, han portat a crear aquesta exposició.

IMG_2304 IMG_2317 IMG_2316 IMG_2319

En l’acte hi intervingueren el Sr. Fernando Alvárez, director del Màster, el Sr. David Rodríguez, alcalde de Solsona, la Sra. Àngels Blasco, directora dels Serveis Territorials de Cultura a la Catalunya Central, la Sra. Sara Alarcón, presidenta del Consell Comarcal del Solsonès i regidora de cultura de l’Ajuntament de Solsona, el Sr. Antoni Márquez, alcalde d’Olius i el Sr. Carles Freixes, cap del Departament de Béns Immobles del Bisbat de Solsona. Després de la inauguració els assitents pogueren visitar l’exposició de la mà d’Antoni Valls, arquitecte i autor de les maquetes de la catedral de Solsona que hi ha a l’exposició.

L’exposició romandrà oberta del 5 de setembre al 29 de novembre.

Recull de premsa:

Nació Solsona. 28/08/15