«En plein air. Tomàs Boix. La pintura com a passió (1886-1951)» inaugurada!

Una vuitantena de persones assistiren ahir a la tarda a la inauguració de l’exposició: “En plein air. Tomàs Boix. La pintura com a passió (1886-1951)”. Fou un acte distès que començà amb els parlaments institucionals a càrrec de les autoritats presents i continuà amb una visita guiada a la mostra.

Agraïm la presència de tots els assistents a l’acte però en especial la de la filla del pintor, la Sra. Pepita Boix que exercí amb distinció d’ambaixadora de l’obra del pintor solsoní.

La mostra es podrà veure fins el 26 de novembre al Museu D. i C. de Solsona. Un autèntic recorregut per la vida d’un dels pintors més importants de principis del segle XX a la Catalunya Central, un autèntic passeig per indrets paisatgístics genuïns.