Divendres de pensament al Museu Diocesà i Comarcal de Solsona

Cicle de conferències «Pensament i dificultat»

Divendres dia 13 de març tindrà lloc al Museu D. i C. de Solsona la quarta conferència del cicle que porta per títol «L’Odissea o la dificultat de tornar a casa», per Raül Garrigasait. El conferenciant és escriptor, traductor i filòleg clàssic. Entre altres autors, ha traduït Plató, Goethe, Papadiamandis, Rilke i Sloterdijk. Ha publicat l’assaig literari «El gos cosmopolita i dos espècimens més» (2012) i l’any 2015 apareixerà en forma de llibre la seva tesi doctoral «L’hàbit de la dificultat: Wilhelm von Humboldt i Carles Riba davant l’Agamèmnon d’Èsquil». Publica el blog «La casa en obres».

Les conferències es faran en diferents sales del Museu. Aquest divendres esteu convidats a descobrir la Sala de Pedret.

L’entrada és gratuïta