La làmpada Arnolfini de l’església de Santa Fe de Valldeperes (Navàs, el Berguedà), l’armari de la Farmàcia Pallarès (Solsona, el Solsonès) i el fragment de retaule del Sant Sopar procedent de l’església de Santa Constança de Linya (Navès, el Solsonès) a la primera temporada del programa Art Endins del Canal 33

Aquí us deixem els vídeos dels tres objectes que han aparegut fins ara al programa Art Endins del Canal 33. Des d’aquí volem elogiar, un cop més,  la gran tasca de difusió que està fent el programa i el suport als museus i al patrimoni artístic català en general.