Entrades

JORNADES EUROPEES DE PATRIMONI 2019. 11-12-13 D’OCTUBRE

11 d’octubre – CAMINS DEL PARADÍS (20:00h)

A la sala del finestral romànic del campanar, Valentí Maymó, rapsode i tenorista, es posa a la pell de Jacint Verdaguer per parlar-nos de la seva vida i recitar alguns dels seus poemes. Després de la seva mort, el poeta arriba al Paradís i allà, buscant la mare, es proposa fer-se sentir amb la cançó del Paradís que interpreta a la tenora.

Espectacle gratuït. Públic general.

12 d’octubre – TALLER CREATIU AMB POLAROID (11:00h)

En el marc de l’exposició “Aguaitant Solsona” farem un taller destinat a famílies per tal de despertar l’interès per la fotografia com a document de la pròpia història però també com a eina d’entreteniment, sobretot entre els més petits. Tot això ho aprendrem fent les nostres pròpies fotografies en paper sobre elements patrimonials de Solsona.

Taller gratuït. Públic familiar.

Cal fer reserva prèvia trucant al telèfon 973 48 21 01 o bé enviant un missatge a l’adreça museu@museusolsona.cat

13 d’octubre – CLARÀ, LA CARA I LA CREU D’UN PASSAT (12:00h)

Júlia Sunyer Cardona ens vindrà a presentar el seu treball de recerca. Una minuciosa investigació que dona llum al patrimoni cultural immaterial de la parròquia de Sant Andreu de Clarà (Castellar de la Ribera, el Solsonès) i descobreix episodis de la seva història.

Conferència gratuïta. Públic general.

11-12-13 – JORNADES DE PORTES OBERTES

Divendres 11 – d’11 a 14 h.

Dissabte 12 – d’11 a 18:30 h.

Diumenge 13 – d’11 a 14 h.

Per a més informació de les JEP 2019, cliqueu a l’enllaç.