Entrades

Un centenar de persones assisteixen a la presentació de la Mare de Déu amb el Nen

El passat dissabte 3 de setembre es presentà la imatge de la Mare de Déu amb el Nen que el Departament de Cultura ha adquirit recentment a la Fundació Francisco Godia i ha dipositat al Museu de Solsona.

A l’acte hi assistiren un centenar de persones que van poder gaudir de les explicacions d’Immaculada Lorés i Ramon Planes, sobre les característiques artístiques i les viscissituds històriques de la talla.

La imatge es troba temporalment exposada a la Sala del Transsepte del Museu junt amb una petita mostra de totes les publicacions on ha aparegut al llarg de la seva història. Aquest espai es podrà visitar en jornada de portes obertes els propers dia 9 – d’11 a 18:30 h- i 11 – d’11 a 14 h- de setembre.