DIA INTERNACIONAL DELS MUSEUS 2019 AL MUSEU DE SOLSONA

Enguany el Museu de Solsona proposa un DIM bestial! el Drac de Solsona en serà el protagonista i al seu voltant s’organitzaran activitats adreçades a petits i grans.

Traient foc pels queixals. A càrrec de Jan Grau, expert en cultura popular

• Xerrada sobre històries i llegendes d’ animals fantàstics, éssers estranys i dracs.
  • Dia i horari: divendres 17 de maig a les 7 de la tarda
  • Activitat gratuïta, aforament limitat

El Drac al Museu

• Exposició del Drac de Solsona a l’última sala del Museu
  • Dia i horari:
  • Divendres 17 de maig d’11 del matí a 2/4 de 7 de la tarda
  • Dissabte 18 de maig d’11 del matí a 2/4 de 7 de la tarda
  • Diumenge 19 de maig d’11 del matí a 2 del migdia
  • Gratuïta del 17 al 19 de maig, després s’hi podrà accedir amb l’entrada general del Museu (4€, reduïda 2€)

L’àlbum de les bèsties

• Activitat familiar. Breu explicació del bestiari present en el Museu i taller per l’elaboració d’un àlbum de bestiari propi.
  • Dia i horari: dissabte 18 de maig a 2/4 de 12 del migdia
  • Activitat gratuïta, places limitades, cal reserva prèvia al 973 48 21 01 o museu@museusolsona.cat.

Descobertes singulars:

• Visita guiada amb la col·laboració de Solsona Experience, que us permetrà descobrir part d’un bestiari singular de Solsona que fins ara, segurament, desconeixíeu.
  • Dia i horari: dissabte 18 de maig i diumenge 19 de maig, a 2/4 de 12 del migdia
  • Preu: 3€ adult, 2€ jubilats i joves d’entre 7 i 16 anys, gratuïta menors de 7 anys. Places limitades, Cal fer reserva prèvia a info@solsonaexperience.com o a museu@museusolsona.cat.

Una nit bestial. Vols venir a dormir al Museu?

• Activitat exclusivament infantil, per a nens i nenes de 6 a 10 anys.
  • Visita amb contes i històries, a la llum d’espelmes led o llanternes
  • Dia i horari: Inici dissabte 18 de maig a 2/4 de 9 del vespre i acabament diumenge 19 de maig a 2/4 de 10 del matí.
  • Preu: 10€, places limitades, cal reserva prèvia al 973 48 21 01 o museu@museusolsona.cat.

Portes obertes

• Divendres 17 de maig d’11 del matí a 2/4 de 7 de la tarda
  • Dissabte 18 de maig d’11 del matí a 2/4 de 7 de la tarda
  • Diumenge 19 de maig d’11 del matí a 2 del migdia