El Museu aprofundeix en dotze de les seves obres coincidint amb l’any de la Misericòrdia

A partir d’aquest mes de març i fins a finals d’any, el Museu Diocesà i Comarcal de Solsona ha volgut posar en valor algunes de les obres d’art de la seva col·lecció sumant-se d’aquesta manera a l’any de la Misericòrdia, tot fent una lectura a fons de diversos objectes relacionant-los amb diversos fets caritatius.

El visitant podrà fer un recorregut per diverses obres de l’exposició permanent del museu i de la reserva, completades amb un retaule de la catedral, durant el qual es podran conèixer algunes obres associades a objectes d’art i relacionades, també, amb institucions diocesanes actuals.

Amb aquesta mostra el museu pretén, un cop més, difondre i apropar el seu fons. En aquest cas la idea és fer-ho mitjançant les seves col·leccions d’art sacre, resultat de segles d’estreta relació entre cristianisme i cultura.

Aquest nou projecte del Museu Diocesà i Comarcal de Solsona es podrà visitar a partir del dia 22 de març i fins el 31 de desembre en horari de museu:

• de dimecres a dissabte d’11 a 18:30 h. (juliol i agost també dimarts)
  • diumenges i festius d’11 a 14 h.
  • del 15 al 31 de desembre divendres i dissabtes d’11 a 17 h. i diumenges i festius d’11 a 14 h.

Us convidem a venir i conèixer el nostre museu.