DIA INTERNACIONAL DELS MUSEUS 2018 – HIPERCONNECTEM-NOS!!!

Enguany el lema de l’ICOM (International Council Of Museums) per al Dia Internacional dels Museus és:

Museus hiperconnectats: nous enfocaments, nous públics.

En un món cada vegada més connectat, resulta impossible entrendre el paper dels museus sense tenir en compte totes les conexions que aquests estableixen. Són part inherent de les seves comunitats locals, del seu paissatge cultural i del seu entorn natural. La tecnologia permet als museus arribar més enllà del seu públic habitual a través d’una cosa tan senzilla com un hashtag. Alguns museus ni tansols necessiten la tecnologia per crear noves connexions; per ells, presentar la seva col·lecció d’una forma innovadora i diferent resulta suficient per atraure un públic totalment nou. El Dia Internacional dels Museus 2018 és una oportunitat per a tots els museus del món de buscar nous enfocaments i nous públics a través de l’anàlisi, el reforç i la creació de connexions.

Basant-se en aquesta idea de connexió interlocal  enguany la Xarxa de Museus de les Terres de Lleida i Aran, de la qual formem part, ha creat una acció per al Dia Internacional dels Museus que, a mode de misteri, es donarà a conèixer a les xarxes a partir del dilluns 14 de #DIMisteri2018. Enllaçem aquí el programa de la XMTLLA:

Us presentem aquí el programa d’activitats del Museu D. i C. de Solsona:

Portes obertes:

Divendres 18 i dissabte 19 de maig d’11 del matí a 2/4 de 7 de la tarda

Diumenge 20 de maig 11 del matí a 2 del migdia

DIM Misteri. Vine al Museu i descobreix el nostre objecte misteriós

Taller de cal·ligrafia romana

Horari: dissabte 19 de maig a les 11 del matí

Preu: Gratuït, places limitades

Reserva prèvia obligatòria: al 973482101 i museu@museusolsona.cat

Data límit d’inscripció: dijous 17 de maig

Descobertes singulars