“Se’n parlave i n’hi havie”: activitats per petits i grans

CONFERÈNCIA
Dissabte 9 de juny a les 7 de la tarda al Museu de Solsona:

LA CACERA DE BRUIXES A CATALUNYA

una conferència a càrrec de Pau Castell, historiador i comissari de l’exposició “Se’n parlave i n’hi havie. Bruixeria a les terres de Ponent i Pirineu”, produïda per la Xarxa de Museus de les Terres de Lleida i Aran.

Vine al museu a conèixer i desmitificar històries de bruixes.

ACTIVITAT FAMILIAR

Dissabte 16 de juny a les 11 del matí el Museu de Solsona i la Biblioteca Carles Morató us conviden a:

DESCOBRIM LES BRUIXES

Un laboratori de lectura per a famílies, dins els espais del museu, on farem moltes descobertes sobre les bruixes mitjançant diverses activitats i contes.

Lloc: Museu de Solsona
Durada: 1 hora aproximadament

CAMINADA
Diumenge 17 de juny  a les  9,30 del matí:

CREENCES I COSTUMS MÀGICS DE LA NIT DE SANT JOAN

Passejarem fins el “Pla de les Bruixes”, on descobrirem els secrets de la nit bruixesca per antonomàsia i aprendrem els usos màgics de les plantes silvestres que formen part del nostre costumari popular.

Lloc: aparcament del Centre Tecnològic Forestal de Catalunya
Durada: 1,30 h aproximadament
Recomanacions: portar calçat i roba còmodes, aigua, bossa de tela o cistell per a plantes, i gorra o barret per al protegir-se del sol.

Totes les activitats són gratuïtes.
Cal reserva prèvia al telèfon 973 482101 o bé a museu@museusolsona.cat

Fins el 24 de juny a la Biblioteca Carles Morató hi haurà un espai amb una mostra de llibres on trobareu les bruixes que ja coneixeu i en podreu descobrir alguna més, a més d’aprendre tots els seus secrets.