NADAL AL MUSEU!!!

Una agenda pensada per redescobrir els secrets més ben guardats d’aquestes festes a petits i grans.

Enguany, el Museu de Solsona, ha pensat una programació de Nadal amb tres activitats que ens transportaran al món màgic d’aquestes festes a través de la música, els contes, l’experimentació i els descobriments.

El 22 de desembre els alumnes de l’Escola Municipal de Música de Solsona ompliran de  les sales del museu de sons i melodies. Un passeig per les sales amb música en directe que, de ben segur, us farà gaudir del museu d’una manera ben diferent. L’acte començarà a les 5 de la tarda i l’entrada és inversa, en acabar la visita tothom és lliure de fer l’aportació que consideri, un exercici de responsabilitat que reverteix en la inversió en la pròpia cultura.

El 28 de desembre al matí, a 2/4 de 12, el dedicarem als més petits de casa. Amb ells coneixerem l’autèntica història dels tres savis que venien de l’Orient per conèixer el nen Jesús de la mà d’Amadeu Carbó, educador, folklorista i escriptor autor del llibre: “Celebrem el Nadal”. Un conte i un taller de decoració de cofres amb missatge ens aproparan al rerafons que amaga aquesta màgica història.

El mateix dia 28 de desembre a la tarda, a les 6, farem una visita al museu, guiada pel mateix Amadeu Carbó, per conèixer el com, el quan i el perquè de la festa més gran al llarg del recorregut del museu. Una visita molt entretinguda, amb alguna que altra sorpresa, que ens ajudarà a treure l’entrellat del Nadal de la mà d’un gran comunicador i conductor del programa radiofònic “Fes ta festa”.  Aquesta activitat és gratuïta.

Durant aquestes festes el museu estarà obert els divendres i dissabtes d’11 a 17 h. i els diumenges d’11 a 14h. Per Nadal, Sant Esteve, Cap d’Any i Reis estarà tancat. Recordeu que si veniu amb els més petits durant aquest Nadal, podeu fer la visita amb la guia de paper, un guia d’activitats interactives per passar una bona estona coneixent la història més propera.

Aquest Nadal vine al museu!