AQUEST 2019… ESTIUEJA AL MUSEU DE SOLSONA!

El museu de la capital solsonina programa activitats adreçades a tots els públics per passar un estiu d’allò més distret.

Cinema a la fresca, xerrada, taller d’artesania, concert, activitat familiar teatralitzada, exposicions a dins i fora del museu…  Activitats diverses, adreçades a tots els públics i pensades per viure el museu de manera diferent.

L’estiu comença amb l’arribada del setè art a la terrassa del museu i la pel·lícula “The Monuments Men”;  Josep M. Riba, director del Museu Episcopal de Vic i delegat de patrimoni del Bisbat de Vic, reflexionarà sobre l’ús i la gestió dels edificis eclesiàstics quan ja no tenen culte; Fernando Mostacero ens convida a aprendre i practicar el treball artesà del cuir amb un taller on es podran fer diferents complements; l’Acadèmia Internacional de Música de Solsona ens delectarà amb un concert a la terrassa del Museu i l’Andreu de Cal Xic ens acompanyarà, de nou, durant quatre dissabtes per endinsar-nos al dia a dia d’una masia del Solsonès ara fa cent anys. A més a més, es podrà continuar visitant l’exposició temporal “Tot torna. Oficis d’ahir i d’avui” i el Museu sortirà al carrer per afegir-se als actes de celebració dels 425 anys de la concessió del títol de ciutat a Solsona.

Si voleu saber horaris, preus, fer reserves… o teniu qualsevol dubte, ens trobareu a www.museusolsona.cat, museu@museusolsona.cat o bé al 973 48 21 01 de dimarts a divendres d’11 a 18:30 h.  Estiuegem al museu?

• 12 de juliol a les 10 del vespre: Cinema a la fresca. “The Monuments Men”. Entrada lliure.

• 19 de juliol a les 8 del vespre: “Déu ja no habita aquí?” a càrrec de Josep M. Riba, director del MEV i delegat de patrimoni del Bisbat de Vic. Entrada lliure.

• 13 i 20 de juliol / 3 i 31 d’agost a les 12 del migdia. L’Andreu de Cal Xic. Entrada de pagament amb reserva. 5 € – menors de 5 anys gratuït.

• 1 i 2 d’agost a les 7 de la tarda. “Custom leather” amb Fernando Mostacero. Entrada de pagament amb reserva (més informació en breu).

• 9 d’agost a les 7 de la tarda. Concert de l’Acadèmia Internacional de Música de Solsona. (més informació en breu).

• “Tot torna. Oficis d’ahir i d’avui”. Entrada gratuïta. De dimarts a dissabte d’11 a 18:30

• 26 de juliol. El museu al carrer. Més informació en breu.