Tanquem el cicle Divendres de Pensament 2020

El passat dimecres vam clausurar el cicle Divendres de Pensament que, a causa del tancament general del passat mes de març, vam recuperar els dimecres de juliol.

Han estat quatre dimecres on gairebé 150 persones han conegut a Arnold Schönberg, un dels compositors més influents en la transformació del llenguatge musical contemporani, de la mà de Josep Barcons;  curiositats del paisatge sonor a l’edat mitjana a la nostra zona i l’experimentació en primera persona del so d’autèntics instruments de l’època, amb Laura de Castellet; els captivadors i curiosos mites de Màrsies i Orfeu com a fonts d’inspiració en la història de l’art, explicats per Montserrat Reig i, en la darrera sessió, Albert Blancafort va traspassar la seva passió i mestratge com a orguener al públic assistent ajudant a difondre la vàlua de l’orgue de la catedral de Solsona.

Malgrat les circumstàncies, i la limitació d’aforament, des del Museu volem expressar el nostre agraïment a tots els que han fet possible que el cicle es pogués concloure amb èxit. Organitzadors, ponents i assistents han fet possible una edició molt i molt especial. Volem demanar disculpes, també, a tots aquells que no vau poder assistir a les sessions; esperem retrobar-nos en la propera edició d’un cicle que, com anem dient any rere any, està plenament consolidat.