JORNADES EUROPEES DE PATRIMONI 2020

Aquest cap de setmana tornen les JEP i des del Museu de Solsona us convidem a gaudir-les amb nosaltres.

• VISITA GUIADA A L’EXPOSICIÓ “EL SOLSONIÀ. VIURE I MORIR AL NEOLÍTIC MITJÀ”

10 d’octubre

A les 12 del migdia i a les 5 de la tarda

Coneix la forma de vida d’una comunitat a partir dels testimonis que ens han deixat els seus difunts.

• TRAVESSA LA LÍNIA DEL TEMPS I VIU L’ARQUEOLOGIA

9, 10 i 11 d’octubre

Divendres i dissabte d’11 del matí a 2/4 de 7 de la tarda

Diumenge d’11 del matí a 2 del migdia

Un taller que transforma unitats familiars o anàlogues en equips d’arqueòlegs disposats a fer grans descobriments.

• VISITA GUIADA AL MUSEU

10 d’octubre

A les 12 del migdia.

Visita les sales del museu acompanyat d’un dels nostres guies i coneix-ne totes les curiositats.

PORTES OBERTES: 9, 10 i 11 d’octubre

Divendres i dissabte d’11 del  matí a 2/4 de 7 de la tarda

Diumenge d’11 a 2 del migdia.

Totes les activitats són gratuïtes.

Per a totes, menys la jornada de portes obertes, cal inscripció prèvia al 973 48 21 01 o bé a museu@museusolsona.cat

En totes les activitats es prendran les mesures de seguretat, higiene i accessibilitat que marquen la situació actual. El museu és un espai segur i saludable!