EL MUSEU EN VIU I EN DIRECTE. Una activitat del Museu de Solsona dins la campanya «Les mil cares dels museus» de la Xarxa de Museus de les Terres de Lleida i Aran.

El dissabte 25 de febrer vine al Museu de Solsona a descobrir «les mil cares dels museus». Amb aquest lema la Xarxa de Museus de les Terres de Lleida i Aran durant dues setmanes, del 20 de febrer al 5 de març, incidirà en el valor humà dels museus amb les persones que hi treballen com a protagonistes. A través de diverses activitats, els museus que formen part de la Xarxa mostraran bon part de l’activitat que cada dia té lloc en els seus espais. En aquest enllaç podeu trobar tot el programa.

“El museu en viu i en directe” és l’activitat que durem a terme al Museu de Solsona. Una visita lliure al museu durant el recorregut de la qual les visitants aniran descobrint de la mà dels protagonistes tot el que hi passa cada dia.

Restauradores, educadora, agent d’atenció al públic, arqueòloga, historiadora de l’art, director, ecònoma, comunicadora, historiadora, conservadora… dins els espais del museu desenvolupant i donant a conèixer les tasques que els són pròpies. Una visita on descobrireu totes les interioritats de la casa, tots els ets i uts.

Tot això serà el dissabte de 12 a 2 del migdia i és una activitat gratuïta. Està adreçada a tots els públics i hi haurà opcions d’itinerari adreçades als més petits.

Us convidem a gaudir d’aquesta jornada on podreu fer un recorregut pel museu des d’un punt de vista totalment diferent, per un dia les protagonistes no seran les obres sinó el nostre equip. Us hi esperem.