Celebrem els cinc anys dels Serveis Educatius del Museu

Fa cinc anys els Serveis Educatius del Museu de Solsona van fer una aposta per la renovació de les activitats escolars adreçades als alumnes de les diferents etapes educatives. També es va ampliar l’oferta amb activitats per visitar el museu en família de forma autònoma.

Les activitats educatives es desenvolupen en tallers on els alumnes poden experimentar amb diferents materials, jocs imaginatius, contes i àlbums il·lustrats, que els permeten contextualitzar les obres del museu.

Experimentar, aprendre, descobrir, imaginar, emocionar… Els alumnes troben tot això i més en l’oferta educativa del Museu de Solsona. El monitoratge dels Serveis Educatius està format per personal propi del museu amb àmplia experiència. Aquesta és una fortalesa, que permet garantir la professionalitat en els continguts i l’entusiasme per connectar amb els escolars.

El 25 de novembre el museu va celebrar aquest aniversari amb l’actuació del jove Mag Lluc, amb un espectacle de màgia amena i divertida en una de les sales més emblemàtiques del museu, la Sala de Pedret. Va ser una experiència màgica en un espai màgic.