PATRONAT

taula

El Museu D. i C. de Solsona és regit actualment per un Patronat, màxim òrgan responsable de la gestió i administració del Museu, fruit d’un conveni signat el 22 de gener del 1982, entre el Departament  de Cultura i Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya, el Bisbat de Solsona i l’Ajuntament de Solsona. L’any 1995, s’integrà al Patronat del Museu un nou membre, en representació del Consell Comarcal del Solsonès, sense que per aquest fet es modifiqués el conveni prèviament signat.

El conveni feu possible la reunió de l’actual fons del Museu Diocesà i Comarcal de Solsona, compost per les col·leccions del Bisbat de Solsona, la col·lecció etnogràfica de l’Ajuntament i els dipòsits de material arqueològic de la comarca del Solsonès aportats per la Generalitat. Cadascuna de les tres institucions contribueix des d’aleshores, amb els seus recursos i amb personal, al bon funcionament del Museu.

Membres del patronat del Museu de Solsona:

Presidents:

Vicepresident: