Arquitectura i música a la terrassa del museu

El passat dijous 6 d’agost a la tarda, un centenar de persones van poder gaudir d’una agradable vetllada a la terrassa del museu tot combinant arquitectura i música.

Carles Freixes i Albert Fontelles van fer una magnífica interpretació històrico-arquitectònica dels espais que configuren les teulades de la Catedral de Solsona i els edificis que l’envolten. La nota musical la van posar els alumnes d’AIMS: Ida Derbesse,  Bastien Vidal – violins, Elise Vaschalde – viola i Emma Dieumegard – violoncel, amb la brillant interpretació de peces de Beethoven, Bach i Ravel. Agraïm a tots ells la seva valuosíssima aportació.

Agraïm també la nombrosa assistència de públic a aquest acte,  a tots els assistents:  moltes gràcies per acompanyar-nos.