AQUEST NADAL EL MUSEU “STA GUAI”!

La programació nadalenca d’enguany s’adreça als més joves amb la idea de difondre el Museu com a lloc d’intercanvi de coneixement entre generacions passades i futures. El Museu com a lloc interactiu on es pot conèixer el patrimoni mitjançant una experiència amb la família o els amics.

TALLER DE NADAL “LA CÀPSULA DEL TEMPS”

• Dia: dissabte 21 de desembre
  • Hora: 2/4 de 12 del migdia
  • Durada: 1,5 h.
  • Preu: 3 €
  • Taller familiar
  • T’agradaria explicar als arqueòlegs del futur quin és el teu objecte preferit del Museu, quina cara fas ara o bé els vols deixar un missatge o ensenyar alguna cosa important per tu? Vine i t’hi ajudem. Construirem una càpsula del temps on podràs posar-hi el què tu vulguis i l’enterrarem en un lloc molt especial per a qui la trobi en el futur.
  • Reserva prèvia al 973 48 21 01 o bé a museu@museusolsona.cat

VISITA GUIADA A L’EXPOSICIÓ “AGUAITANT SOLSONA”

• Dia: dissabte 28 de desembre
  • Hora: 2/4 de 12 del migdia
  • Visita guiada a càrrec del comissari de l’exposició Jaume Tarrés i Pujol. Un viatge a la història recent de Solsona que ens ajuda a traspassar la memòria gràfica de la ciutat a les generacions futures.
  • Per al bon funcionament de la visita podeu fer reserva prèvia al 973 48 21 01 o bé a museu@museusolsona.cat

CONCURS DE NADAL PER A JOVES “TRES, DOS, UN, CÀMERA, …MUSEU!

• Dies: 27 i 28 de desembre / 2, 3 i 4 de gener
  • Hora: dins l’horari del museu (de dimecres a dissabte d’11 a 17 i diumenges d’11 a 14 h.)
  • Adreçat a grups de joves (4-5 membres).
  • Materials a portar: mòbil
  • Durada: la que es necessiti per fer les proves
  • Preu: gratuït
  • Durant les vacances de Nadal el Museu es converteix en un plató de cine per als més joves. Veniu quan vulgueu amb els amics, porteu el telèfon mòbil i disposeu-vos a cantar, dibuixar, ballar o el que faci falta, us donarem un guió. Graveu-ho tot i envieu-ho a museu@museusolsona.cat .
  • Premi: a triar entre un sopar amb la colla o bé una sessió de fotografia en grup. Els guanyadors es donaran a conèixer el 10 de gener de 2020.

Com a novetat us presentem, també, el nou horari d’hivern del Museu:

Del 15 de desembre al 15 de març ara obrirem també els dimecres i els dijous! Així ens podeu venir a visitar de dimecres a dissabte d’11 a 17 h. i els diumenges d’11 a 14 h.  Per Nadal, Sant Esteve, Cap d’Any i Reis estarà tancat.

Recordeu que si veniu amb els més petits durant aquest Nadal, podeu fer la visita amb la guia de paper, un guia d’activitats interactives per passar una bona estona coneixent la història més propera.