La comunitat educativa del Solsonès celebra la Festa del Docent al Museu de Solsona

El passat 28 de novembre un nombrós grup de docents de la comarca del Solsonès van celebrar la Festa del Docent al Museu de Solsona.

La tarda va començar amb un tast de l’oferta d’activitats educatives del Museu. Els mestres van posar-se a la pell dels seus alumnes per fer diversos tallers i experimentar l’art com mai ho havien fet abans: jugant i aprenent.

Després d’una posada en comú per grups de les activitats realitzades es va dur a terme un reconeixement de la tasca docent dels mestres del Solsonès.

Des del Museu continuem apostant per tal d’entrar a formar part de la comunitat educativa. Som un agent educatiu amb un elevat potencial i és per això que volem ser el lloc on les generacions futures puguin aprendre i experimentar en primera persona la seva història, ja sigui amb l’escola o en família. El museu és una escola.