Dissabte 30 de desembre a les 11 h. del matí visita guiada a l’exposició: “La paraula feta obra. Les aportacions de Josep Puig i Cadafalch a Solsona”

Dissabte 30 de desembre a les 11 h. del matí visita guiada a l’exposició:

“La paraula feta obra. Les aportacions de Josep Puig i Cadafalch a Solsona”. Encara dins els actes de commemoració del 150è aniversari del naixement d’un dels personatges més polifacètics de la nostra història, un dels comissaris de l’exposició, Carles Freixes, farà una visita guiada a la mostra.

Vine a conèixer de primera mà l’obra de Puig i Cadafalch a Solsona com a historiador i com a arquitecte: l’estudi i reconstrucció hipotètica del claustre de Santa Maria de Solsona, el projecte d’un nou baldaquí i un pedestal per a la Mare de Déu del Claustre i l’esbós d’alguns dels quadres que havien de formar part d’una galeria de retrats il·lustres. Vine a conèixer com a Solsona la paraula es convertí en obra.

L’exposició acaba el proper dia 8 de gener.