Èxit del primer Escape Room organitzat pel Museu

El cap de setmana del 17 i 18 de desembre, 24 grups van participar en l’Escape Room “1939 – De l’exili al Museu”, la iniciativa solidària del Museu per col·laborar amb la Marató d’enguany, destinada a la salut cardiovascular. El joc es contextualitzava al final de la Guerra Civil i els participants havien d’ajudar el director del Museu d’aleshores a recuperar les obres perdudes o extraviades durant el conflicte bèl·lic. Per aconseguir-ho, van haver de superar tot un seguit de proves per places i carrers de Solsona i per les sales del Museu, cosa que els va permetre aprendre de forma entretinguda i divertida moltes anècdotes i històries de la ciutat i del Museu durant aquells anys convulsos.

Hi van participar grups molt diversos, des de famílies fins a colles de jovent, i el premi final, molt disputat, se’ls va endur el grup format per la Tate Pallarès, la Marta Vila i la Sara Plans, que van rebre un abonament per als actes de Carnaval cadascuna.

Des del Museu estem molt agraïts per la bona rebuda que ha tingut l’activitat i molt satisfets de poder fer la nostra aportació solidària a la Marató amb els diners recollits amb l’activitat, que al final va ser de 450 €.

Aquí hi tenim les campiones: