III Jornada Educativa per a Docents

La III Jornada Educativa del Museu de Solsona serà el divendres 18 d’octubre a la tarda. En especial volem presentar-vos les noves activitats dedicades als costums d’algunes de les festes tradicionals que celebren durant l’any. Totes les activitats les cuinem a foc lent i amb molt d’afecte.

Tot seguit gaudirem d’una xerrada sobre coeducació patrimonial, de la mà de Maria Cacheda, arqueòloga i gestora del patrimoni cultural i de museus. És investigadora de la Xarxa Temàtica Pastwomen del Ministeri de Ciència i Innovació, que treballa i investiga la història de les dones des de l’antiguitat, i fa recerca sobre com introduir la perspectiva de gènere i la coeducació, en la divulgació del patrimoni.

El programa és el següent:

• 17:15 – 17.30 h: Acreditacions.
  • 17:30 – 18.30 h: Tastet d’activitats dels Serveis Educatius, amb les novetats dels tallers sobre les festes de Sant Jordi i Nadal.
  • 18:30 – 19:00 h: Pausa cafè, amb la posada en comú del tastet de l’activitat.
  • 19:00 – 20:00 h: Xerrada «L’aplicació de la coeducació patrimonial als serveis educatius dels museus.», a càrrec de Maria Cacheda.

Us podeu inscriure a la jornada amb un correu a serveiseducatius@museusolsona.cat, al telèfon 973 48 21 01 o bé per whatsapp al 680 18 12 76.

Data límit d’inscripció fins al dimecres 16 d’octubre.

Us hi esperem!