Jornades Europees del Patrimoni al Museu de Solsona

El passat cap de setmana un centenar de persones van gaudir de les Jornades Europees de Patrimoni al Museu de Solsona.

El dissabte, 9 d’octubre, al matí els més petits van experimentar que res és el què sembla transformant aliments amb pintures i daurant un tronc per convertir-lo en una fusta adorada. Aquest taller, especialment pensat i preparat pels Serveis Educatius del Museu,  tractava sobre la transformació de la matèria, les obres efímeres i la natura com a font d’inspiració artística. Els menuts van marxar entusiasmats amb les seves obres. Al mateix temps una vintena de persones van gaudir d’una visita guiada a les sales del museu.

Des del Museu de Solsona felicitem a l’organització d’aquests trenta anys de Jornades Europees de Patrimoni i que siguin per molts i molts més.