El Museu de Solsona ajorna tots els actes previstos per a les properes setmanes fins a nou avís

El Museu de Solsona afrontava el mes de març amb una intensa activitat. Aquesta, però, s’ha vist totalment parada davant la crisi sanitària que està patint el país.

Així, la inauguració de l’exposició “El Solsonià. Viure i morir al neolític mitjà” ha estat posposada sense data, de moment, i també la sortida a Tarragona amb motiu de l’any Serra Vilaró.

També el cicle Divendres de Pensament ha estat interromput fins a nou avís.

Us assegurem que tan bon punt la situació es normalitzi proposarem noves dates i reprendrem la programació. Mentrestant us convidem a visitar-nos mitjançant la pàgina web i les xarxes socials.