El Museu de Solsona romandrà tancat d’avui fins al 27 de març

Segons la resolució  SLT/720/2020, de 13 de març del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, per la qual s’adopten noves mesures addicionals per a la prevenció i el control de la infecció pel SARS-CoV-2 s’adopta la següent mesura preventiva:

– El tancament dels centres i serveis al públic del Sistema Bibliotecari i dels Museus de Catalunya

És per aquest motiu que el Museu Diocesà i Comarcal de Solsona romandrà tancat des d’avui fins al 27 de març.

La vigència d’aquesta mesura és susceptible de revisió en coherència amb la situació epidemiològica de cada moment.