Vine al museu a conèixer la relació entre el cristianisme i l’art, un recurs per transmetre la fe.

El passat dissabte 5 de setembre, dins els actes de la Festa Major de Solsona, va tenir lloc la presentació de la “Guia per a una Visita pastoral al Museu Diocesà i Comarcal de Solsona”.

Tenint en compte que en les actuals circumstàncies l’aforament al Museu es troba limitat, i que la demanda va superar aquest aforament, es va optar per realitzar la presentació d’aquest nou recurs i la visita guiada posterior en dues visites diferents.

El públic assistent va gaudir de les explicacions que va realitzar l’Elisenda Almirall, tècnica del departament de Patrimoni del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat i autora dels continguts, qui va portar a terme aquestes visites.

La Guia, ja disponible a la recepció del Museu, permet una visita autònoma a una acurada selecció d’obres del Museu i pretén ser una nova porta dins l’obertura del Museu acomplint amb l’objectiu de la institució de fomentar els valors socials, culturals i espirituals que encarnen els béns patrimonials que custodia. Els grups interessats en les visites guiades d’aquest nou recurs de difusió poden contactar directament amb el Museu (973 48 21 01 o museu@museusolsona.cat).