Prop de 350 persones participen a les Jornades Europees de Patrimoni al Museu de Solsona

Les diferents activitats organitzades pel Museu de Solsona en motiu de les Jornades Europees de Patrimoni van ser seguides amb èxit: la visita guiada al taller de restauració dins el marc de la setmana europea de la conservació-restauració, la presentació del treball de recerca de Marta Solà sobre Sant Miquel de Riner, el concert del grup solsoní The Mentres i tres dies de portes obertes. Des del museu valorem molt positivament aquestes jornades ja que han estat les més concurregudes d’ençà que es celebren.

Aquí us deixem un recull d’imatges: