Dia Internacional dels Museus al Museu D. i C. de Solsona

Els passats dies 18, 21 i 22 de maig al Museu D. i C. de Solsona van tenir lloc diversos actes entorn al Dia Internacional dels Museus. Durant aquests tres dies  el museu va obrir les seves portes gratuïtament i prop de 160 persones van poder gaudir lliurament de la seva visita.

El dissabte 21 de maig a les 23 hores va tenir lloc la visita guiada Vine al museu quan el sol es pon. Una quarentena de persones van poder gaudir d’una visita guiada, a càrrec de Carles Freixes, a l’exposició Sub Tuum Praesidium. La imatge de la Mare de Déu al bisbat de Solsona completada amb un tour per les diferents imatges marianes exposades permanentment a les sales del museu i acabà amb una estona de tertúlia a la terrassa del museu.

Fotos cedides per Ramon Estany

Un altre dels actes d’aquest DIM 2016 ha estat la convocatòria del 1r Concurs d’Instagram del Museu D. i C. de Solsona. Hi han participat una desena de fotògrafs que en total han presentat una seixantena de fotografies. El guanyador ha estat Lluís Codina amb una fotografia molt curiosa de la última sala del museu. Des d’aquí aprofitem per felicitar al guanyador i per agraïr la participació de tothom.

concurs insta

entrega INSTA