VINCLES: SORTIDA AL MUSEU EPISCOPAL DE VIC EL DIA 11 DE DESEMBRE

En el fons de l’Arxiu Diocesà de Solsona es conserva l’únic pergamí de l’Abat Oliba, en el qual signa com a comte, i no com a abat. A causa d’aquesta excepcionalitat, va ser prestat a l’exposició temporal Oliba episcopus, del Museu Episcopal de Vic. Per aquest motiu,  tornem a organitzar l’activitatVincles, és a dir, una sortida cultural pel dimarts 11 de desembre oberta a tothom.

Informació sobre l’exposició:https://www.museuepiscopalvic.com/es/actualitat/exposicions/oliba-episcopus

Dades de la sortida:

9 h Sortida en autocar des del MDCS.

11 h Visita guiada a l’exposició Oliba episcopus del Museu Episcopal de Vic, a càrrec de Marc Sureda (conservador del Museu). Tot seguit veurem les sales de l’exposició permanent.

14 h Dinar.

16 h Visita a la catedral de Vic, a càrrec de Dani Font (responsable de patrimoni cultural del Bisbat de Vic).

19 h Arribada al MDCS (aproximadament).

Cost: 45€/persona. (inclou: autocar, entrades, guies i dinar).

Informació i reserves a museu@museusolsona.cat o al 973 48 21 01, fins al dilluns 10 de desembre. Places limitades.